Saturday 9 March 2013

Rahsia memikat hati suami


Haa ...Selamat berkenalan semua........inilah dia  Elysyle DX.....corset Elken yang begitu popular dipasaran dan banyak dipakai oleh artis2 kita yang serba glamour......

Sebenarnya Elysyle DX ni dah banyak bantu wanita yang nak kurus, bentuk badan  tidak seimbang iaitu bahagian bawah lebih besar dari atas atau atas lebih besar dari bahagian bawah, payudara dan punggung jatuh dan kendur akibat penuaan dan tindakan graviti serta cara penggunaan pakaian dalam yang tak betul.

Kat ofis juga dirumah kita selalu duduk melengkung dihadapan komputer. Akibatnya postur badan kita jadi bongkok dan kita sering bertanya kepada diri sendiri kenapa kita jadi semakin rendah berbanding semasa kita muda!!! 

Inilah dia jawapan yang tepat bagi masalah kita di atas Selepas memakai corset Elken atau Elysyle DX  payudara menjadi montok dan tegang, garis belakang tegak dan punggung jadi bulat dan pejal, perut buncit jadi kempis dan bonjolan bawah perut hilang dan yang paling penting sekali kita boleh jadi kurus!!! Ooops!!!...... sorry bukannya jadi  kurus kering ya tapi slim and curvy at the right places...... macam gambar dibawah.......yes! yes!  cantik -cantik.....i like!!!





Jahitannya sempurna dan berkualiti tinggi mencegah kulit melecet.Ia mempunyai daya penyerapan air dalam satu saat dan daya kekeringan 99.7% dalam masa sejam. Ia menyerap peluh dengan pantas dan tidak berbau, tidak tajam dan tidak meninggalkan kesan hitam. Diperbuat dari kapas mesir bermutu tinggi corset ini dapat kembali ke bentuk asal walaupun dibongkokkan 360 darjah.

Haa .... tengok kat bawah ni pulak, gambar penyanyi no 1 kita Dato' Siti Nurhaliza turut menggunakan  Elysyle DX semenjak beliau berhadapan dengan masalah berat badan yang naik mendadak.





Email merisaldesign@gmail.com  untuk temujanji bagi mencuba produk ini secara percuma.Anda pasti kagum dengan hasilnya!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute